07:29 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انجمن صنفی

نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
زمان مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده ۴ شرکت قندی و سرمایه گذاری
نماد برتر- دو شرکت قندی به همراه دو سهم دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده برای تصویب صورت های مالی و انتخاب اعضا را اعلام کردند.
زمان افزایش سرمایه ۸۱۰ و ۱۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع سه شرکت
نماد برتر- پنج شرکت بورسی و فرابورسی زمان برگزاری مجمع سالانه ، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و افزایش سرمایه را اعلام کردند.
عامل اصلی افت تولید و گرانی سیمان و بلای جان صنعت/ درخواست آزادسازی قیمت
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی سیمان، قطع همزمان گاز و برق کارخانجات را عامل اصلی افت تولید و گرانی اعلام کرد و گفت: قیمت‌گذاری دستوری، حیات این صنعت را به مخاطره انداخته و موجب رونق دلالی شده است.
زمان افزایش سرمایه ۳٠، ۵٠، ۷۸ و ۱۶۲ درصدی + مجمع ۹ شرکت
نماد برتر- ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و حسابرس، افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
"ساروم" برای هرسهم ۲.۵۰۳ریال سود محقق ساخت
نماد برتر- شرکت سیمان ارومیه در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه از تحقق سود ۲هزار و ۵۰۳ریالی برای هرسهم خبر داد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
توزیع روزانه ۴۰۰۰ تن انواع روغن در سراسر کشور
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی روغن نباتی ایران گفت:روزانه بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تن از انواع روغن مایع و جامد در سراسر کشور توزیع می شود و فروش روغن گرانتر از نرخ مصوب سازمان حمایت گرانفروشی است.
مروری تحلیلی بر عملکرد یک ساله "قشکر"
نماد برتر- شرکت شکر شاهرود در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۶۸درصدی در درآمدهای عملیاتی، کاهش ۷۷درصدی در سود عملیاتی، کاهش ۷۴درصدی در سود خالص و کاهش ۲ درصدی در دارایی‌ها داشته است.
عرضه اختصاصی ورق فولادی به صنعت بورسی و وعده کاهش قیمت لوازم خانگی
نماد برتر- مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت از عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی طی هفته جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری قیمت ها کاهش می یابد.
"قشکر" ۸۵ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت شکر در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۹ اعلام کرد که برای هرسهم ۸۵ریال سود ساخته است
زمان افزایش سرمایه ۶۷ تا ۱۱۳۰ درصدی چهار شرکت + مجمع ۵ نماد دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۹ شرکت برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیات مدیره اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۴۶ و ۱۰۰ درصدی + مجمع پنج شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۷ شرکت بورسی و فرابورسی برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه، انتخاب اعضای هیات‌مدیره و ... اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۲۸۸، ۱۱۲ و ۱۰۰ درصدی + مجمع دو بانک و دو شرکت
نماد برتر- سه بانک به همراه چهار شرکت دیگر، زمان مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه برای افزایش سرمایه، انتخاب حسابرس و اعضای هیات مدیره و تصویب صورت های مالی را اعلام کردند.
قیمت محصولات لبنی قبل از تعیین نرخ شیرخام محاسبه نمی شود
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی در واکنش به صحبت های اخیر معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اعلام زودهنگام قیمت مصوب شیرخام توضیحاتی ارائه داد.